Du bist nicht angemeldet.

Hier könnte Ihre Werbung stehen...

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Lancer Evolution Forum. Falls dies dein erster Besuch auf dieser Seite ist, lies bitte die Hilfe durch. Dort wird dir die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus solltest du dich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutze das Registrierungsformular, um dich zu registrieren oder informiere dich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst du dich hier anmelden.

81

Mittwoch, 30. Januar 2008, 22:55

Volketswil und Dübedorf findi au ganz schlimm. Da wo ich jetzt wohne gahts no so... Wie isch es in Glattbrug, Ober-, Niederglatt und Rümlang darki? :|

82

Donnerstag, 31. Januar 2008, 10:32

mä chönt ja fast meinä ihr zürcher und aargauer spinnet all :D
Wieso pfeiffen wenn man auch rülpsen kann?

BeatrusH

unregistriert

83

Donnerstag, 31. Januar 2008, 10:54

HEHE LOL, ja scho chli so Darki... defür staht nöd a jedem Ecke en Evo bi eus :P

Züri rockt...verstande ?!;)

84

Donnerstag, 31. Januar 2008, 11:01

neeeee :whistling: ;)

darkstar

Co-Administrator

Fahrzeug: Alexis // S13 SR20 // S13 CA18 Dorimoto

• Private Nachricht senden

85

Donnerstag, 31. Januar 2008, 15:37

Da spricht wohl us dem " neeeee" de neid, das mir so en schäne See hend ;) !!

@stevee: Glattbrugg gaht na so, git hal sicher es paar wo dure fahred und meined: blaaaaa..... aber die meiste kenni ja und sind "o.k." ;) !

greetz Sascha
"Leise Autos töten Kinder und Blinde!"

BeatrusH

unregistriert

86

Donnerstag, 31. Januar 2008, 15:55

Richtig Darkspam..nur de Niid wo da Spricht...uf euse schöni See, euse schön Dialekt...und uf euse Moritz :cursing:

87

Donnerstag, 31. Januar 2008, 18:28

üchä see? :rolleyes:
üchä dialäkt?
mä laht üch etzt das mal ;)

88

Montag, 18. Februar 2008, 19:31

So das ist jetzt mein 200ster Post.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

darkstar

Co-Administrator

89

Montag, 18. Februar 2008, 19:47

So das ist jetzt mein 200ster Post.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Na das isch jetzt mal wirkli " Wayne" :D !!!

Aber zeigt doch, das du nüd ztue hesch und dini fründin nöd ume isch :P ! Wie heissts so schön, selbst ist der Mann ;) !

greetz Sascha

90

Montag, 18. Februar 2008, 20:16

Das hesch du richtig erkant. D'Fründin sött jetzt den grad cho... ah jetzt lütetz grad... :D

BeatrusH

unregistriert

91

Dienstag, 19. Februar 2008, 07:43

Sooo...demfall tüemer am Stevee paar Post's lösche daser wieder under 200 isch ;)

Nei Stevee wasi ha wele säge...euse altbekannti Punto Racer vo Schwerzi...du weisch bestimmt wele...heten zämegleit...also wenn eine vo eu en anderst geile Punto wot, für 2000Stutz gits eine zur ziit :D

92

Dienstag, 19. Februar 2008, 15:34

he he, ich weis. Ich bin am Samstig gsi mis Auto go wäsche und det Hets ja e Carosseriegarage. Det ischer gstande. Gell die ganzi liki siete....

BeatrusH

unregistriert

93

Dienstag, 19. Februar 2008, 15:36

Bisch am Samstig döte gange?! Damn han no denkt bisch sicher du gsi! Mitem Kolleg mitem R32? Hesch de schwarz Scooby nöd gseh? Bi mit dem döte gsi

94

Dienstag, 19. Februar 2008, 15:51

Ja genau, ich mitem Kolleg wo en R32 het. Mitem Scooby? Du meinsch Impreza? :wacko: ^^

BeatrusH

unregistriert

95

Dienstag, 19. Februar 2008, 15:53

Jop ganz schwarze Sti...Ich no denkt yeah wisse Evo...den woni dihei gsi bi...hmm chönt no de Stevee gsi si...ha gmeint segsch amig bim Volkiland vorne?

96

Dienstag, 19. Februar 2008, 16:20

Nei wäsche immer dete wo du mich gseh hesch am samstig. Hemmer eus falsch verstande s'letscht mal... ;)

Gsehsch wenn ich jetzt so en Evo-Forum Kleber druf gha het, hetsch mich sicher grad agsproche... gell? 8)

BeatrusH

unregistriert

97

Dienstag, 19. Februar 2008, 16:31

Ja bestimmt wäri go Sali säge cho. Ha nu vo witem schnell glueged! Aber isch cool wennen au immer döte wäschisch, bin au immer döte! Komisch das mer eus no nie gseh hend! Sind mit 4 Chäre döte gsi am Samstig..gelbe Integra...öhm..schwarze Civic, blaue und schwarze Subi! ;)

darkstar

Co-Administrator

98

Dienstag, 19. Februar 2008, 18:39

Ja bestimmt wäri go Sali säge cho. Ha nu vo witem schnell glueged! Aber isch cool wennen au immer döte wäschisch, bin au immer döte! Komisch das mer eus no nie gseh hend! Sind mit 4 Chäre döte gsi am Samstig..gelbe Integra...öhm..schwarze Civic, blaue und schwarze Subi! ;)

Sch**** jugendlichi Raser!!!!!! :D :D :D :D

99

Dienstag, 19. Februar 2008, 19:06

jep genau die hani gseh... de civic hano vorallem ghört... :huh: :P

BeatrusH

unregistriert

100

Dienstag, 19. Februar 2008, 22:55

de civic :D isch min ex :D tönt geil gel... het ez min brüeder

nächst wucheend bini glaub nöd döte...aber am 1. gseht mer sich vielicht wieder bide pfläg vom baby :thumbup:

Werbung © CodeDev