Du bist nicht angemeldet.

Hier könnte Ihre Werbung stehen...

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Lancer Evolution Forum. Falls dies dein erster Besuch auf dieser Seite ist, lies bitte die Hilfe durch. Dort wird dir die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus solltest du dich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutze das Registrierungsformular, um dich zu registrieren oder informiere dich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst du dich hier anmelden.

BeatrusH

unregistriert

61

Samstag, 26. Januar 2008, 02:03

LOOOL... dä darki euse stramm, jung "richtig" Maa :D

darkstar

Co-Administrator

Fahrzeug: Alexis // S13 SR20 // S13 CA18 Dorimoto

• Private Nachricht senden

62

Samstag, 26. Januar 2008, 07:24

Tjajaa....gsehsch nume! so schnäll gaht das :P :D
"Leise Autos töten Kinder und Blinde!"

Rossonero83

User aus Leidenschaft

63

Samstag, 26. Januar 2008, 22:26

@darkstar & fabe: und händer hüt erfolgriich im züg umegstochered? ;)

Fabe

Moderator

Fahrzeug: Seat Leon ST Cupra 280/ Skoda Octavia

64

Sonntag, 27. Januar 2008, 11:15

@darkstar & fabe: und händer hüt erfolgriich im züg umegstochered? ;)

Jojo...händ dFinger fascht nüme usebracht! ;)

blade78

unregistriert

65

Sonntag, 27. Januar 2008, 11:15

so wie i ghört han, händ sis versuecht!!!! :P

Fabe

Moderator

Fahrzeug: Seat Leon ST Cupra 280/ Skoda Octavia

66

Sonntag, 27. Januar 2008, 11:18

so wie i ghört han, händ sis versuecht!!!! :P

Nene ned versuchet! Es het alles klappet gäg de Schluss! Händ eifach mega lang gha! (8.30- 16.30Uhr) 8|

darkstar

Co-Administrator

67

Sonntag, 27. Januar 2008, 12:00

hehe... mir hend wort wörtlich umegstochered :P ! aber isch au klar gsi das mer "lang" brucht hend, mir hend nöd nur dKabel fürs Apexi durezoge sondern au na die für mini Azeige und am schluss alles schön verlege + mit Kabelbinder befestige gaht halt schochli.

68

Sonntag, 27. Januar 2008, 12:08

hehe... mir hend wort wörtlich umegstochered :P ! aber isch au klar gsi das mer "lang" brucht hend, mir hend nöd nur dKabel fürs Apexi durezoge sondern au na die für mini Azeige und am schluss alles schön verlege + mit Kabelbinder befestige gaht halt schochli.

So muess das bi mir au immer usgseh... Immer schön verkable, alöte und mit Kabelbinder zemmebinde... :thumbup:

Lieber 30min länger dafür perfekt... :!:

BeatrusH

unregistriert

69

Montag, 28. Januar 2008, 13:45

Nöd überall... aber bim Auto muens uf jedefall perfekt si!

darkstar

Co-Administrator

70

Montag, 28. Januar 2008, 14:37

Ich machs lieber eimal und dafür richtig ;) ! Den mues mer au nöd immer das ganze zügs usenand neh...

71

Montag, 28. Januar 2008, 18:19

Heute hab ich wieder so einen riesen Held gesehen. Ein (P)Opel Astra OPC mit Evo7 Haube.... :thumbdown: (gibt es keine kozenden Smiles?)

darkstar

Co-Administrator

72

Montag, 28. Januar 2008, 18:29

Gsehne dafür irgendwie recht viel mit dem evo-hutze amene honda accord type r :S !! und jedesmal sglieche... Er: luegd dumm us de wösch, Ich: Lach en us und fahr wieter :D !

73

Montag, 28. Januar 2008, 18:59

Gsehne dafür irgendwie recht viel mit dem evo-hutze amene honda accord type r :S !! und jedesmal sglieche... Er: luegd dumm us de wösch, Ich: Lach en us und fahr wieter :D !
S'genau glieche Bild hanu hüt au gha, Er: luegd so fuz (sorry für die ussprach), Ich: Grinse und brrooooaaaaaa....... :D

evogirl

Power User

Fahrzeug: kein Evo mehr - aber es kommt wieder was zum Rennen fahren! :)

74

Montag, 28. Januar 2008, 19:08

ehr sind aber nöd lieb..

i chume all ufs Dach öber will i mich über pimper beschwere - denn dörfed die Astra und Accord Type das doch au mit Evo Hube oder Evo Flügel...
hani mini Autos gern...

BeatrusH

unregistriert

75

Dienstag, 29. Januar 2008, 08:04

S'genau glieche Bild hanu hüt au gha, Er: luegd so fuz (sorry für die ussprach), Ich: Grinse und brrooooaaaaaa....... :D
Ja normal oder ;) De lustigst vo dene findi eine wo amig dur Schwerzi cruised..hesch sicher au scho gseh Stevee..en orange Punto, mit grüene Flame uf de Site und ä riese Hutze uf de Hube... :D

76

Dienstag, 29. Januar 2008, 18:06

@BeatrusH: oh yes... das isch de Superman under de Helde vo de Pimpte.... :D .

Letschti heti fast eim uf d'schnurre geh. En schwarze Celica (bin mir nöd sicher obs de GT4 isch), fahrt vor mir in Kreisel ine, und dreit extra e Rundi damit er hinter mir isch woni use gfahre bin. Und den ständig am Arsch klebt (mir wüsset all was passiert wenn mer i somene Moment müessti e Vollbrämsig mache). Und den het er mich über en Sperrstreife überholt und vor mir ine, will en LKW entgege cho isch :S . Ich ha müesse voll uf d'chlötz und woni d'nummere ha welle ufschriebe, ischer grad abboge... :cursing: :evil: Das alles uf de Hauptstrasss vo Volki richtig Dübi...

darkstar

Co-Administrator

77

Dienstag, 29. Januar 2008, 18:20

heyhey, wer wird da gwalttätig :P ?? leider muesch dich no so mit dene lüüt abfinde, wills nöd de einzig dubel uf dere welt isch! aber vo so lüüt würdi mi eifacht nöd provoziere lah, fertig!

78

Dienstag, 29. Januar 2008, 20:57

ja provoziärä lah isch ja ei sach aber es isch verdammt gföhrli. und wänns riglet häsch en ufallwagä wäg somänä peiass. und wäns ganz versch... chunt häsch en totalä und chunsch nur dä wärtersatz über. aso machsch so oder so hinderschi und alles will einä meint er segi dä joe bleifuäss :cursing:
Wieso pfeiffen wenn man auch rülpsen kann?

BeatrusH

unregistriert

79

Mittwoch, 30. Januar 2008, 07:07

@stevee:

Ich weiss welle du meinsch, isch en GT4 ja... de isch irgend en Bekannte vomene Kolleg vo mir...chunt amig eine da ide nächi go abhole. Riese Depp, uf de Autobahn ufem Pannestreife überhole und so Seich. Aber so Halbschlaui hets überall ume (obwohls bi eus glaub es Nescht hät :P )

De mitem schwarze: De Sachschade zum einte, hesch völlig recht, und wenn eine so riskanti Manöver macht chönted au no Unbeteiligti verletzt oder no schlimmer werde! Finde so eine eifach en veranwortigslose Depp :cursing:

darkstar

Co-Administrator

80

Mittwoch, 30. Januar 2008, 21:47

Uster, isch nüd neus det. Chömed die mieste her :P !

Werbung © CodeDev