Du bist nicht angemeldet.

Hier könnte Ihre Werbung stehen...

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Lancer Evolution Forum. Falls dies dein erster Besuch auf dieser Seite ist, lies bitte die Hilfe durch. Dort wird dir die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus solltest du dich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutze das Registrierungsformular, um dich zu registrieren oder informiere dich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst du dich hier anmelden.

darkstar

Co-Administrator

Fahrzeug: Alexis // S13 SR20 // S13 CA18 Dorimoto

• Private Nachricht senden

41

Dienstag, 22. Januar 2008, 17:33

nächste samstig wird den i mim motor umegstochered und bim erste mal alles richtig agschlosse :D !!
"Leise Autos töten Kinder und Blinde!"

FoggyZH

User mit Erfahrung

Fahrzeug: X

42

Dienstag, 22. Januar 2008, 17:40

Wart nur, ich henk dir scho irgend en schluch falsch a :D

Alle verfassten Texte des Members FoggyZH wurden in nicht zurechnungsfähigem Zustand verfasst und unterstreichen keinesfalls die Ansichten in nüchternem Zustand.
Bitte um Kenntnisnahme.

Fabe

Moderator

Fahrzeug: Seat Leon ST Cupra 280/ Skoda Octavia

43

Dienstag, 22. Januar 2008, 17:43

Er zwei huere memmene ...ich lone eifach de Lift abe wenn ihr drunter stönd...de hani ändlich mol ruhe! ;)

44

Donnerstag, 24. Januar 2008, 14:39

uri geller?

sött me die kennä? 8|

BeatrusH

unregistriert

45

Donnerstag, 24. Januar 2008, 14:50

de Uri Geller 8| sicher söt mer dä kenne! De Typ wo Löffel und so züg chan verbüge nur mitere chline Berüehrig... Kein TV dihei? ;) Chunt uf ProSIebe so ä sendig..the next uri geller heisst die...

46

Donnerstag, 24. Januar 2008, 14:57

asooo ja vo dem hani au scho ghört, so harry potter like. also mueni en ned kennä gg :D jo tv hani scho, ufem pc. de schalti aber au nu i wenn öpis guets lauft oder zum e rundi geimä gg ;)

BeatrusH

unregistriert

47

Donnerstag, 24. Januar 2008, 15:15

Also Harry Potter isch doch en suuper geile Film :thumbdown:

darkstar

Co-Administrator

48

Donnerstag, 24. Januar 2008, 16:09

Uri Geller Sändig, isch en riese fussel! Mit dem chamer sich nöd mal richtig Ziit vertriebe :P !

BeatrusH

unregistriert

49

Donnerstag, 24. Januar 2008, 16:22

Nei chum ez...isch doch huere spannend...und s'chunt au sooo selte Werbig ;) nee isch scho so...ordentli langwilig ^^

darkstar

Co-Administrator

50

Donnerstag, 24. Januar 2008, 17:00

Und die ***** Werbige!! Reged mi immer wieder uf... Ich lueg gar ka Film meh im Tivi. Nur na DVD oder halt Cablecom!

51

Donnerstag, 24. Januar 2008, 17:43

gsesch das isch ebä s guetä wenn mer am pc tv guckt, denn chamer während de werbig nochli go surfe oder sich im msn unterhalte... bises den endli wiitergaht :rolleyes:

52

Donnerstag, 24. Januar 2008, 18:26

Nei nei, de PC isch nur zum Surfe und Schaffe da, ich Game und luege TV lieber uf mim HD-TV... :D

darkstar

Co-Administrator

53

Donnerstag, 24. Januar 2008, 18:34

Nei nei, de PC isch nur zum Surfe und Schaffe da, ich Game und luege TV lieber uf mim HD-TV... :D

Dito ;) !

Ich bruch min PC, für die einzig Multimediaawändig, meistens nur für Musik!! Alles andere gits de Server am Tivi und de schöne Alag ;) !

54

Donnerstag, 24. Januar 2008, 19:00

Dito ;) !

Ich bruch min PC, für die einzig Multimediaawändig, meistens nur für Musik!! Alles andere gits de Server am Tivi und de schöne Alag ;) !
Das fehlt mir no. Aber de Woofer und no zwei Böxli vom PC henki au amigs a und den weni game chömed amigs d nachbere und fröged was ich da für en kriegsfilm luege, da wird ja nur gschosse..... :D :D :D

55

Donnerstag, 24. Januar 2008, 19:18

ich han de pc ebä im zimmer und da brucht en separate tv unnötig platz... und ich han gern viel platz.

e gueti musikalag für de tv hani ned, ich lueg ja au wenig fern.

zum dvd luege uf de ps2 oder geimä hani d sound station, die langed vorig, tönt ned schlecht gg

darkstar

Co-Administrator

56

Donnerstag, 24. Januar 2008, 20:46

Dito ;) !

Das fehlt mir no. Aber de Woofer und no zwei Böxli vom PC henki au amigs a und den weni game chömed amigs d nachbere und fröged was ich da für en kriegsfilm luege, da wird ja nur gschosse..... :D :D :D

Weni dAlag vom PC müesst immer umeschleppe....puuh, neee :P ! Dicke Oldschoolverstärker mit grosse Boxe...hehe... und zum Game, hani de HD-TV mit de Home Cinema-Alag im Zimmer, dezue immerna Platz (72 quadratmeter)

greetz Sascha

57

Donnerstag, 24. Januar 2008, 22:39

72 m2 nur zum Game und TV luege.... ?( Da chöntisch ja din Evo Parkiere, e Wäschalag rundume Baue und nebed drah no Tennisspiele..... :P ;)

Ne ne, ich wohne no bi Mami und Papi und ha ebe de ganzi seich und Grümpel bi mir im Zimmer. Ich has mir scho lang mal vor gno us z'zie wot aber zerst die ganz usbildig fertig mache, und im Mai gani sowiso mit de Fründin für zwei Wuche uf d'Maledive, das chostet scho gnueg....... :S :)

BeatrusH

unregistriert

58

Freitag, 25. Januar 2008, 08:04

Wohne au no bide liebe Eltere... im Keller..huere Kellerchind bini ;) cha defür usem zimmer use direkt id Garage zum Baby..das isch au schön :rolleyes:

darkstar

Co-Administrator

59

Freitag, 25. Januar 2008, 17:42

Ich bin emel "froh" dasi nüm im Hotel Mami bin. Bringt mer es gfühl dasi jetzt en richtig Maa bin :D !!!

60

Freitag, 25. Januar 2008, 17:47

loooool

Werbung © CodeDev